افزایش شیشه کشی در آرایشگاه های زنانه!
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 80680
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 14 مهر 1390برچسب:, :: 11:37 :: نويسنده : مرتضی عربي

دیگر نمی توان خرده فروشها را سر کوچه و خرابه های اطراف شهر جستجو کرد، از مسئولان خواسته بود فکری به حال بازاریابی چهره به چهره مواد مخدر صنعتی که در قالب داروهای کاهش وزن و اختلالات جنسی، توزیع و مصرف می شود، کنند.

یک تحلیلگرا مسایل سیاسی و اجتماعی نیز چندی پیش در همایش مسئولان بسیج شاهرود نسبت به شیوع فراوان مواد مخدر و محرک در بین زنان و دختران اظهار نگرانی کرده بود.

غلامرضا خرم‏جاه گفته بود: " آمار موجود در کشور و تحقیقات نشان می‏دهد که در میان زنان و دختران مصرف شیشه و در بین جوانان مصرف کراک بسیار بالاست."

اکنون این هشدارها، به پلیس نیز سرایت کرده و فرماندهان نیروی انتظامی می گویند نمونه هایی از مصرف شیشه را در آرایشگاه های زنانه یافته اند.

ایران، تولید کننده مواد مخدر صنعتی

هفته گذشته نیز رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، در کنفرانس خبری خود تاکید کرده بود الگوی تهیه و توزیع مواد مخدر در کشور عوض شده و کشفیات مواد مخدر صنعتی و روانگردانها در ماه های نخست امسال، نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، ۱۴۰ درصد افزایش یافته است.
به گفته علی مویدی، تیمهای بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی مانند کراک و شیشه در اطراف تهران کشف و متلاشی شده اند. گزارشهای اخیر پلیس نشان می دهد اعضای این تیمها، تماما ایرانی و جوان هستند و برخی از محصولات غیر قانونی خود را در کشتیهای تجاری، بارگیری و قصد صادرات آنها به کشورهای دیگر را داشته اند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر و پلیس، بارها تاکید کرده مبارزه با مواد مخدر، پیچیدگیهای خاص خود را دارد و الگوهای تولید، تهیه و توزیع این مواد در کشور، در حال تغییر است.

اکنون با باز شدن پای آرایشگاه های زنانه و مراکز بهداشتی که در زمینه زیبایی فعالیت می کنند به بازی مواد مخدر صنعتی، موضوع، پیچیده تر از گذشته می شود. زیرا از این به بعد، طرف حساب پلیس و ستاد مبارزه با مواد مخدر، توزیع کنندگان معتاد و تابلو دار نیستند، بلکه در قالب زیبایی و لاغری، مواد مخدر و محرک صنعتی، در خانواده ها توزیع می شود و آسیبهای آن در جامعه، به مراتب بیش از توزیع مواد مخدر سنتی مانند تریاک است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: